Strona internetowa jest niejako wizytówką danej firmy, czy też osoby. Obecnie, niemal każdy przedsiębiorca decyduje się na założenie swojej strony www, aby się dobrze zaprezentować. Jest to zresztą swego rodzaju reklama, która pomaga nie tylko w przedstawieniu oferty firmy, ale również jest zachętą do zakupu danego produktu lub do skorzystania z danej usługi. Nie ulega wątpliwości, że własna strona internetowa jest więc czymś potrzebnym, o co warto się zatroszczyć.
Jak stworzyć własną stronę
Kwestia stworzenia własnej strony internetowej może nie być wcale taka łatwa. Największą trudność będą miały osoby, które do tej pory używały komputera sporadycznie, tylko kiedy było to naprawdę potrzebne. W takiej sytuacji najlepszym wyjściem będzie powierzenie stworzenia strony firmie lub osobie, która zna się na rzeczy. Możemy jednak zaprojektować jej wygląd oraz zdecydować jakie informacje i treści miałyby się na takiej stronie znaleźć. Jeżeli natomiast mamy pewną wiedzę i chcemy spróbować swoich własnych sił, możemy wykorzystać jeden z dostępnych za darmo lub za dodatkowa opłatą kreatorów stron www. Musimy przy tym pamiętać, że oprócz stworzenia samej strony, będziemy potrzebować domeny oraz hostingu, na którym ja umieścimy.
Co powinno znaleźć się na stronie firmowej
Jak już wspomnieliśmy, strona firmowa to niejako wizytówka danego przedsiębiorstwa. Właśnie dlatego powinny się na niej znaleźć najważniejsze informacje dotyczące jej działalności. Warto stworzyć kilka zakładek poświęconych konkretnym działom. Jedna z nich, którą możemy nazwać O nas lub O firmie może dotyczyć opisu firmy, jej krótkiej historii, a także członków zespołu. Kolejna ważna zakładka to Oferta, w której przedstawimy bardziej szczegółowo produkt, który sprzedajemy lub usługę, którą wykonujemy. Z czasem możemy pomyśleć również o stworzeniu sklepu internetowego. Inne zakładki to Kontakt, czy Realizacje. Na Stronie głównej warto natomiast umieścić coś co przyciągnie uwagę potencjalnego klienta. Może to być na przykład skrócony opis oferty oraz zakresu działalności firmy.